Продавець Українська вишиванка з Коломиї розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1456 відгуків
Уточнюйте наявність розмірів перед замовленням у менеджерів

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (завтра, 13.06).

+380 (66) 201-09-41
+380 (96) 832-74-64
+380 (66) 201-09-41
вул. В. Атаманюка, 15/1, Коломия, Україна
Кошик
"Укрярмарка - вишиванка з Коломиї" це вишиті плаття, чоловічі, жіночі, дитячі сорочки вишиванки

Українська вишиванка крокує по світу і створює новий бренд в моді.

Українська вишиванка крокує по світу і створює новий бренд в моді.
Незважаючи на модність українських візерунків, це, швидше, світ забутих знаків, над таємницею яких варто задуматися. Вишивка здавна служила не тільки прикрасою, але і своєрідним посвідченням: по узорам дізнавалися походження людини, його соціальної напруженостіе і сімейний стан.Сьогодні дизайнери і народні майстри мало цікавляться значеннями орнаментів. Це яскраво демонструє історія, яку розповів у роботі "Чоловічі і жіночі візерунки в народному костюмі" професор Віктор Давидюк. На одному з українських фестивалів його увагу привернув зображення берегині, де досить реалістично зображували поява дитини з материнського лона. Цей візерунок розміщували на подушках молодят і на плахтах жінок, що приймали пологи (в народі їх називали «пупоризка, повытуха»). 
Сімейний статус чоловіка у вишиванці могли візуалізувати різними схематичними зображеннями. Вертикальні ромби, розділені вузькою лінією іншого кольору, означали, що власник сорочки одружився на дівчині. Те ж саме свідчив візерунок розсіченого квітки, которийзнаходиться усередині ромба. Цілий квітка в такий же оправі прикрашав лише дівочі сорочки. У заміжніх жінок на рукавах теж можна було бачити візерунки ромбів з накладеними на них косими хрестами.
На жаль, формат статті не дозволяє передати незліченні варіації орнаментів, ихтайны, ихзначение, однак варто згадати цікаву особливість жіночої плахти (тканина, що використовується замість спідниці для обгортання поверх сорочки). За версією Віктора Давидюка – це своєрідне родовий прапор. В українській традиції молода, запрошуючи на весілля свою родину, одягала мамину або бабусину спідницю. Після цього на весілля рідню запрошувала ще й мати нареченої і також одягала плахту, засвідчуючи цим приналежність до роду. У наших пращурів часів неоліту родова приналежність жінки теж виражалася елементами одягу.
Така інформація потрібна і для розуміння української культури, адже знаходяться скептики, які вважають, що вишивка - це "шароварщина", тобто це тільки зовнішня атрибутика. Насправді виявляється, що це забутий інструмент спілкування, поезія в орнаментах, яка несе багато цікавої інформації.
  
У цьому році світова мода на вишивку збіглася з захопленням стилю "бохо". "Бохо" – це делікатні кольорові тремтячі сукні з квітковими мотивами або сорочки з вільними рукавами тощо. Для такого одягу характерно звернення до народних мотивів. Стиль створює ефект богемності, духовного способу життя з хипповскими або навіть циганським духом.
Мода на українську традиційну одяг за кордоном розвилася завдяки дизайнеру Віти Кін; її "лейбл" в мережі "Instagram" має понад 60 000 передплатників, куди модниці з усього світу надсилають фото в українських вишиванках. Нещодавно соцмережі захоплювалися нарядом першій ледиУкраины авторства Віти. Твори дизайнера – це сучасне трактування традиційних українських орнаментів і елементів моди 70-х. Вільні рукави, які розширюються до кисті, яскраві контрастне поєднання кольорів і доволі масштабні українські візерунки.
Український фотограф і дизайнер Віта Кін отримала всесвітню популярність завдяки своїй колекції оригінальних вишивок, отримала назву VYSHYVANKA BY VITA KIN. Віта отримує величезну кількість замовлень з разныхстран. Автентичні сукні, блузи та комбінезони, випущені під. девізом Chic Nationale, викликали фурор серед київських модниць і звернули на себе увагу известныхзападных функціонерів моди.
Позитивно про вишиванці від Віта Кін вже відгукнулися ЛеандраМедине - американський автор і блогерша з світу моди, пише колонку моди на Daily Mail і Анна Делло Руссо - креативний директор японського журналаVogue.
 
Про створення VYSHYVANKA BY VITA KIN
У минулому році провісниця в Нью-Йрока порадила мені сконцентруватися на чомусь одному, замість того, щоб розпорошуватися на багато що. І я подумала: «Що може бути тією єдиною річчю, яку люди всього світу захочуть придбати як гарячий пиріжок?» Мені подобаються орнаменти і у мене з'явилася ідея робити светри. Я замовила 200 фунтів кращого італійського кашеміру, заплатила, придумала спільно з ілюстратором орнаменти, але коли передала ескізи та технічні вимоги на місцеву фабрику, то виявилося, що вони не можуть зробити те, що я хочу, але, незважаючи на це, я вирішила зробити прості яскраві светри з хорошим геометричним візерунком, і коли вони пішли у виробництво, я случаймо познайомилася з жінкою, яка приголомшливо вишивала - так і народилася ідея вишиванки. Найщасливіший день був, коли мені подзвонили з фабрики і повідомили, що всі мої яскраві світ ера випадково пофарбувалися в чорний колір. Я їх забрала, викинула і навіть не сварилася з фабрикою - просто забула про светрах і адаптувала свою ідею на тканину. Льон в Україні дуже хорошої якості, а для вишивки я використовую саме високоякісні нитки з Німеччини - ось моя формула.
 
Про створення модної імперії
 
Я Хочу побудувати імперію моди? Ні звичайно! Що я хочу робити, так це лежати на пляжі теплим сонячним днем і продавати свої вишиванки через Instagram. Мої умови - 100% передоплата, 21 день очікування, заказник оплачує доставку і тільки 2 розміру на вибір. Мене особливо нічого більше не цікавить. Я хочу витрачати свій час на вигадування нової одягу.
 
 
Ще один відомий дизайнер Оксана Караванська також продовжує творити одяг в українській стилістиці; її остання колекція "VyshyvankaCouture" – це легкі білі блузи з окремими елементами давніх орнаментів. Співзасновник модної марки "KseniaSсhnaider" Ксенія Марченко теж звертається до традиційних узорів, збільшуючи їх і вкладаючи в піксельні композиції, іноді використовуючи і національні формо дежды.
Взагалі, десятки дизайнерів сьогодні працюють для іноземних покупців, адже вишивка користується попитом. Варто згадати, що її комерціалізація бере свій початок ще з кінця XIX століття. Тоді Полтавське земство організувало кілька магазинів вишиванок, а після Першої світової війни їх виробництво розвивалось як у Західній, так і Східній Україні. У 1940 році в СоветскойУкраине працювало 109 артілей (54000 робітників). На Західній Україні виробництво було зосереджене в кооперативи "Українське народне мистецтво" у Львові, "Гуцульське мистецтво" в Косові і "Жіночий союз" у Чернівцях.
Чому ж українські візерунки сьогодні в моді? Адже прекрасна вишивка і у сусідніх народів: польського, білоруської, словацької, угорської та румунської. Мистецтвознавці, дизайнери, справедливо пов'язують моду з політичними подіями: Україна з 2014 року залишається серед топових новин багатьох країн. Можна стверджувати, що національний підйом стимулює яке зацікавлення культурною продукцією. Наприклад, Французька революція і правління Наполеона в кінці ХVIII - початку XIX століття, відбилося на моді і Європи та Америки.
Українська вишиванка як не можна краще підходить духу "бохо", оскільки містить невичерпне джерело народних орнаментів, за яким прихований духовний зміст, а також природні корисні матеріали. Так, конопляна тканина, з якої виготовляють вишиванки, робить позитивний вплив на здоров'я людини. Вона володіє антисептичними властивостями, перешкоджає ультрафіолетового випромінювання, не викликає алергії. Пористість волокон дозволяє створити температурний баланс: тканина краще вбирає вологу, дає тілу «дихати», зберігаючи прохолоду.
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner